Rouw & Trouw

Unieke locatie voor bijzondere gebeurtenissen.

Begin 2013 heeft de voormalige katholieke kerk Onze - Lieve -Vrouw Visitatiekerk  zijn deuren moeten sluiten en is officieel overgegaan van kerk naar multifunctioneel centrum. Dat neemt niet weg dat de driebeukige kerk die in neogotische stijl gebouwd is zijn sfeer en mystiek behouden heeft. Het is een combinatie van historie  met een modern hart. Dit maakt "de Kirke” als gebouw aantrekkelijk voor bijzondere gebeurtenissen.

Persoonlijke trouwlocatie

Jullie gaan trouwen? En willen graag een persoonlijk tintje geven aan deze plechtigheid. U kunt voor het burgerlijk huwelijk MFC de Kirke kiezen als persoonlijke trouwlocatie en toestemming vragen aan  gemeente Terneuzen om hier te mogen trouwen. U dient dit minimaal drie maanden van tevoren aan te vragen bij de gemeente ter goedkeuring.

Na het wettelijk huwelijk kan ook in MFC de Kirke een kerkelijk huwelijk plaatsvinden. Voor verdere invulling van de trouwceremonie in de kerk kunt u contact opnemen met uw geloofsgemeenschap.

Afscheidsdienst

In MFC de Kirke  bestaat de mogelijkheid voor het plaatsvinden van zowel een kerkdienst als een afscheidsdienst alvorens iemand wordt begraven of gecremeerd. De uitvaartplechtigheid kan, in samenspraak met de uitvaartverzorger, worden  ingevuld naar de wensen van de overledene of de nabestaanden, al dan niet bijgestaan door een pastoor, dominee, of andere spreker.

Voor verdere vragen of inlichten kunt u contact opnemen via het "contactformulier” of via uw uitvaartverzorger.