Start verschillende danscursussen

Sinds 2016  geeft  docent Henk Kiel in MFC de Kirke les in verschillende dansstijlen.

Vanaf februari starten weer de (nieuwe) cursussen.

Of u nu voor de gezelligheid komt of op een leuke manier in beweging wilt zijn, mogelijk dat er een cursus voor u tussen zit.

Bij de cursus stijldansen leert u de sierlijke ballroom en de sexy latin dansen. Onder ballroomdansen valt o.a. de vrolijke quickstep, de zweverige engelse wals en de temperamentvolle tango. De latin dansen zijn o.a. de zwoele rumba, de swingende jive of de opgewekte cha cha cha.

Tegenwoordig zijn de latijns- amerikaanse dansen "hot” in Nederland en wordt er veel gedanst in Salsaclubs. Daarom wordt er gestart met een aparte cursus Bachata en Salsa.

Ook de honeymooncursus wordt weer aangeboden. Ideaal indien u in 2020 -2021 gaat trouwen. Verras de gasten met een spetterende openingsdans! Er is keuze uit meer dan 10 verschillende dansen.

Mocht u al danservaring hebben kunt u op maandagavond aansluiten bij een van de bestaande lessen of op dinsdagavond starten bij de nieuwe cursus voor gevorderden. Op maandagavond wordt ook solodansen gegeven.

Op de dinsdagavond start naast de cursus voor gevorderden ook de cursus stijldansen voor beginners, honeymooncursus,  beginnerscursus salsa - bachata. Tevens geeft Henk ook rolstoeldansen.

Kom gratis een proefles volgen en ervaar zelf het plezier van een avondje uit.

Opgeven of informatie kan via henkkiel@zeelandnet.nl.

De  lessenreeks van ieder 15 lessen start op maandag 3 februari en dinsdag 4 februari 2020  in MFC de Kirke  Graafjansdijk A 190  te  Westdorpe.

Voor de exacte lestijden van de verschillende cursussen kunt contact opnemen met Henk Kiel via Henkkiel@zeelandnet.nl.

Maandagavond:

• Solodansen en verschillende niveaus stijldansen
  • Salsa en bachata

Nieuw dinsdagavond :

• beginnerscursus / honeymooncursus stijldansen
  • cursus stijldansen voor gevorderden
  • beginnerscursus Salsa en of Bachata

Gratis proefles.

Lessenreeks van 15 lessen.

Opgeven of informatie bij Henk Kiel: henkkiel@zeelandnet.nl

Adres: