Wesdurpe leeft

Of niet?

Zekers, maar ouw ut oek leevend!

De Kirke, draagt zijn steentje bij, door diverse activiteiten te organiseren in ons mooie centrale dorpshuis. Hiervoor zijn vrijwilligers nodig, daarom doen we een beroep op u.

U betekent zowel jong en oud, er zijn namelijk mensen nodig in alle leeftijdscategorieen, voor talrijke ondersteunende functies. Om te helpen bij o.a. het dansen, gym, koersballen, biljarten, concerten, workshops, tentoonstellingen, bedrijfsbijeenkomsten etc. Maar ook voor onderhoud en organisatie.

Om al deze activiteiten door te laten gaan en eventueel uit te breiden, hebben we dus mensen nodig. Het zou toch jammer zijn als de Kirke als dorpshuis zou verdwijnen, een dorp zonder dorpshuis is toch geen dorp meer?

Daarom ons verzoek: Ouw ut Leevend!

Wilt u dit ook, of gewoon een beetje onder de mensen zijn, meldt u dan aan. Wij zien iedereen die een helpende hand wil uitsteken graag komen!

Bent u nieuw in Westdorpe?

Aarzel dan zeker niet om u aan te melden, als vrijwilliger bij de Kirke, zult u zich snel thuis voelen in ons durp.

Aanmelden kan door dit  formulier in te vullen of bel met onze vrijwilligers coördinator, Marga van Waes: 06-81596728.

Groeten en alvast bedankt voor uw inzet,

De Kirke.